Πώς μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας από το κατάστημά μας που βρίσκεται Αλεξάνδρου Παπαναστασίου 139, Χαριλάου, Θεσσαλονίκη.
Διαφορετικά, η παραγγελία σας θα παραδοθεί στον χώρο σας με την συνεργαζόμενη εταιρεία ΕΛΤΑ courier.

Μπορώ να ακυρώσω ή να αλλάξω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να ακυρώσετε ή να αλλάξετε την παραγγελία σας εφόσον δεν έχει ήδη αποσταλεί. Για τη διαδικασία αυτή επικοινωνήστε μαζί μας είτε στο τηλέφωνο 2314 005 246 είτε μέσω email glossyboutique11@gmail.com

Γίνονται αλλαγές;

Ναι, υπάρχει η δυνατότητα αλλαγής εφόσον τηρούνται οι απαραίτητες προϋποθέσεις. Για λεπτομέρειες παρακαλώ δείτε στην αντίστοιχη ενότητα ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ – ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ.

Γίνεται επιστροφή χρημάτων;

Όχι, η εταιρεία μας δεν πραγματοποιεί επιστροφές χρημάτων. Μπορείτε ωστόσο να αλλάξετε το προϊόν που επιθυμείτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία της παραγγελίας.

Ποιοι είναι οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής;

Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας με έναν από τους παρακάτω διαθέσιμους τρόπους:

Αντικαταβολή

Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας με μετρητά χωρίς επιπλέον χρέωση κατά την παραλαβή της στον χώρο σας. Ισχύει μόνο για τις αποστολές εντός Ελλάδας.

Πιστωτική/ Χρεωστική κάρτα

Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σου με οποιαδήποτε χρεωστική, πιστωτική ή προπληρωμένη κάρτα (VISA, Mastercard,
American Express και Diners).
Η πληρωμή ολοκληρώνεται μέσω ανακατεύθυνσης στο ασφαλές περιβάλλον πληρωμών της AlphaBank.

PayPal

Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας μέσω PayPal. Πρόκειται για μια αυτοματοποιημένη διαδικασία κατά την οποία
θα μεταφερθείτε στην ασφαλή ιστοσελίδα του PayPal όπου θα ολοκληρωθεί η πληρωμή.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά, επισκεφτείτε το https://www.paypal.com/

Τραπεζική κατάθεση

Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας με κατάθεση στον παρακάτω τραπεζικό λογαριασμό. Στην περίπτωση αυτή,
για να ολοκληρωθεί η παραγγελία σας θα πρέπει να πραγματοποιήσετε την κατάθεση ολόκληρου του ποσού εντός 5 ημερών
από την ημερομηνία καταχώρησης της παραγγελίας σας και να αποστείλετε το αποδεικτικό κατάθεσης στο email: glossyboutique11@.gmail. Μετά το πέρας των 5 ημερών και αφού δεν έχει πραγματοποιηθεί η κατάθεση η παραγγελία θα ακυρώνεται αυτόματα.

ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

IBAN: GR4601102130000021356279071

ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ: ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΧΑΤΖΗΠΑΝΤΑΖΗ

BIC/ SWIFT: ETHNGRAA

Προσοχή

  • Ως αιτιολογία είναι απαραίτητο να αναγράφεται το ονοματεπώνυμο που έχει δηλωθεί στην παραγγελία σας καθώς και ο αριθμός
    παραγγελίας.
  • Σε περίπτωση που η μεταφορά πραγματοποιηθεί από άλλη τράπεζα από την τράπεζα του δικαιούχου της εταιρείας τα έξοδα επιβαρύνουν τον πελάτη.

Το προϊόν που έλαβα είναι λάθος ή ελαττωματικό; Τι να κάνω;

Σε περίπτωση που το προϊόν που λάβατε είναι λάθος ή ελαττωματικό επικοινωνήστε μαζί μας είτε τηλεφωνικά στο 2314 005 246 είτε μέσω email στο glossyboutique11@gmail.com. Στην περίπτωση αυτή η εταιρεία μας αναλαμβάνει τα έξοδα αποστολής.

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;

Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας τηλεφωνικά στο  2314 005 246 και μέσω email στο glossyboutique11@gmail.com. Επίσης, μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας μέσω των social media Facebook, Instagram.

Πώς μπορώ να ενημερωθώ για την εξέλιξη της παραγγελίας μου;

Μόλις η παραγγελία σας αποσταλεί, θα σας στείλουμε το tracking number με το οποίο μπορείτε να παρακολουθήσετε την εξέλιξη της παραγγελίας σας μέσω της ιστοσελίδας της συνεργαζόμενης εταιρείας ΕΛΤΑ courier.

Οι τιμές περιλαμβάνουν ΦΠΑ;

Ναι, όλες οι τιμές στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα περιλαμβάνουν ΦΠΑ.